воскресенье, 27 марта 2016 г.

Nissan Skyline GT-R-Fifth generation (R34)


nissan skyline r34 gtr ავტომობილი რომელზეც თითოეული ავტომოყვარული ოცნებობს.

    nissan skyline  r34  დიზაინი შექმნილია Kozo Watanabe -ის მიერ. ეს არის  ავომობილი რომელმაც დროს გაუსწრო, და დღესაც დიდი პოპულარობით სარგებლობს ავტომოყვარულებში.
   
nissan skyline gtr  r34 სპეციალური მოდელების წარმოება დაიწყო 1999 წლის იანვრიდან.  R34 GT-R - წინა მოდელებისგან განსხვავბით  დაემატა ახალი მახასიათებელი ეს იყო 5,8 ინჩიანი მრავალფუნქციური ეკრანი. რომელიც 7 სხვადასხვა ფუნქციას აჩვენებდა, ავტომობილის სტატისტიკა, როგორიცაა ტურბოჩრჯერი  (1.2 bar max) , ზეისა და წყლის ტემპერატურის მაჩვენებლები და ..  GT-R V სპეც მოდელებში მას კიდევ 2 ფუნქცია დაემატა , მიღებული (intake) და გამონაბოლქვი აირის ტემპერატურა.
   Nissan GTR R34,
ეს მოდელი გამოვიდა 6 ვერსია: GT-R, GT-R V-Spec, GT-R V-Spec II, GT-R V-Spec II Nür (მხოლოდ 750), GT-R M- Spec, GT-R M-Spec Nür (მხოლოდ 253). ყველა მოდელში დევს RB26DETT-ტიპის ძრავა, რომელსაც ოფიციალურად 280HP აქვს, თუმცა Nür ვერსიებს Nismo- მოკიდა ხელი და ძრავი დააკომპლეკტა, შეცვალო ტურბო სისტემა სრულად და ეგრედწოდებულიკალენვალი“, შეეცვალა საჰაერო სისტემები, მათ შორისდიფუზორიც“. Nissan Skyline GT-R R34-ის წარმოება ოფიციალურად შეწყდა 2002 წელს, თუმცა 2005 წელს ნისმომ ისევ მოკიდა ხელი R34-, სრულად დაშალა ავტომობილი და შექმა GT-R Z-Tune, შექმნილია მხოლოდ 20 ეგზემპლიარი. მისი ძრავი კვლავაც RB26DETT-ია, მოდიფიცირებული, რომელიც 500 ცხენს გამოიმუშავებს.
  




   ძრავი : RB26DETT


RB26DETT არის 2,6 ლიტრიანი 6 სიჩქარიანი nissan-ის მიერ წარმოებული ძრავი. რომელიც გამოდიოდა 1989-2002 წლებში. RB26DETT- ძრავის ბლოკი დამზადებულია თუჯის, ხოლო ხოლო ცილინდრები ალუმინისაგან.  პირველი 2.6 L RB26DETT გამოიმუშავებდა 276 HP (206 kW). RB26 ცნობილია და საკმაოდ პოპულარული გახდა თავისი ძალითა და პოტენციალით. მოდიფიკაციურ ვერსიებში ის 500+ ცხენისძალას გამოიმუშავებს, ყველაზე ექსტრემალურ ვერსიებში კი მისი სიმძლავრე 1000hp- 1638hp მდე აღწევს.














Комментариев нет:

Отправить комментарий