nissan skyline gtr r34 სპეციალური მოდელების წარმოება დაიწყო 1999 წლის იანვრიდან. R34 GT-R -ს წინა მოდელებისგან განსხვავბით დაემატა ახალი მახასიათებელი ეს იყო 5,8 ინჩიანი მრავალფუნქციური ეკრანი. რომელიც 7 სხვადასხვა ფუნქციას აჩვენებდა, ავტომობილის სტატისტიკა, როგორიცაა ტურბოჩრჯერი (1.2 bar max) , ზეთისა და წყლის ტემპერატურის მაჩვენებლები და ა.შ. GT-R V სპეც მოდელებში მას კიდევ 2 ფუნქცია დაემატა , მიღებული (intake) და გამონაბოლქვი აირის ტემპერატურა.
Nissan GTR R34, ეს მოდელი გამოვიდა 6 ვერსია: GT-R, GT-R V-Spec, GT-R V-Spec II, GT-R V-Spec II Nür (მხოლოდ 750), GT-R M- Spec, GT-R M-Spec Nür (მხოლოდ 253). ყველა მოდელში დევს RB26DETT-ტიპის ძრავა, რომელსაც ოფიციალურად 280HP აქვს, თუმცა Nür ვერსიებს Nismo-მ მოკიდა ხელი და ძრავი დააკომპლეკტა, შეცვალო ტურბო სისტემა სრულად და ეგრედწოდებული „კალენვალი“, შეეცვალა საჰაერო სისტემები, მათ შორის „დიფუზორიც“. Nissan Skyline GT-R R34-ის წარმოება ოფიციალურად შეწყდა 2002 წელს, თუმცა 2005 წელს ნისმომ ისევ მოკიდა ხელი R34-ს, სრულად დაშალა ავტომობილი და შექმა GT-R Z-Tune, შექმნილია მხოლოდ 20 ეგზემპლიარი. მისი ძრავი კვლავაც RB26DETT-ია, მოდიფიცირებული, რომელიც 500 ცხენს გამოიმუშავებს.
ძრავი : RB26DETT
RB26DETT არის 2,6 ლიტრიანი 6 სიჩქარიანი nissan-ის მიერ წარმოებული ძრავი. რომელიც გამოდიოდა 1989-2002 წლებში. RB26DETT- ძრავის ბლოკი დამზადებულია თუჯის, ხოლო ხოლო ცილინდრები ალუმინისაგან. პირველი 2.6 L RB26DETT გამოიმუშავებდა 276 HP (206 kW). RB26 ცნობილია და საკმაოდ პოპულარული გახდა თავისი ძალითა და პოტენციალით. მოდიფიკაციურ ვერსიებში ის 500+ ცხენისძალას გამოიმუშავებს, ყველაზე ექსტრემალურ ვერსიებში კი მისი სიმძლავრე 1000hp- 1638hp მდე აღწევს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий